26 september 2010

NOTD: roze met bloem


Sorry, sorry, sorry! Ik heb al zo lang niets gepost, terwijl ik net het idee had dat het de goede kant op ging met mijn blog. De reden? Zodra school begon, kon ik de tijd er niet meer voor vinden. Ik zit nu in het eindexamenjaar van het gymnasium, dus dat betekent: druk, druk, druk! Maar wees gerust, ik ben van plan om hier weer wat tijd voor vrij te maken, dus vandaag weer de eerste update in tijden!

Ik wil jullie een look laten zien die ik een tijdje terug maakte. Ik heb hier al mijn nagels lichtroze gelakt en op mijn duim een klein detail aangebracht: twee halve lotusbloemen. Hieronder de stappen die je kunt volgen om deze detailnagel na te maken:

1. Begin met jouw standaardmanicure en breng (altijd!) een basecoat aan.
2. Breng een lichtroze (of andere) kleur aan.
3. Neem een zwarte striper of nailartpen en teken aan de zijkanten van je nagel bloembladeren. Je kunt hierbij nog lekker knoeien, de fouten kun je nog enigszins wegwerken met de witte opvulling in de volgende stap.
4. Vul de bloemblaadjes op met wit.
5. Trek eventueel je zwarte lijntjes nog een keer over voor een strak effect.
6. Gebruikt tot slot een topcoat.

Gebruikt:
- Sally Hansen Double Duty strengthening base & topcoat
- Mavala: 75. Miami
- Lemax Colour Nailstriper: black
- Lemax Colour Nailstriper: white

Geen opmerkingen:

Een reactie posten