22 augustus 2010

Sally Hansen: Double Duty strengething base & topcoat



Ik vertelde jullie laatst al over mijn gele nagels probleem. Ontzettend vervelend, maar gelukkig snel op te lossen door de whitener die ik gebruikte. Toch is het natuurlijk veel beter om gele nagels te voorkomen door simpelweg een basecoat te gebruiken. Tot nu toe gebruikte ik altijd een simpele basecoat van Catrice, maar ik besloot op proef eens een andere basecoat te gebruiken. Ik kocht de Double Duty nagellak van Sally Hansen. Deze functioneert als basecoat en topcoat tegelijk en versterkt bovendien je nagels met een vitaminencomplex.
Dit klonk natuurlijk ideaal en bovendien was hij ook nog in de aanbieding en kreeg ik in combinatie met een essence nagellak ook nog eens 50 % korting.
Ik heb deze nagellak nu een tijdje gebruikt als basecoat en als topcoat en ik ben ontzettend positief. Om alleen al te beginnen met het kwastje: perfect. Het borsteltje is breed en maakt het mogelijk om in twee 'strepen' je hele nagel gelakt te hebben. Handig want een basecoat wil je nagellak nog wel eens uitvegen.
De nagellak droogt ook snel. Niet zo snel als een quickdrypolish, maar sneller dan de meeste nagellak. Dit is wat mij betreft ook echt een pluspunt want ik wil een basecoat of topcoat nog wel eens overslaan als ik haast heb.
En dan de beloofde werking. Deze base/topcoat haalt écht alles uit je nagellak. Hij zorgt dat het ontzettend lang blijft zitten zonder chips. Als topcoat geeft de lak ook een mooie glans.
Of het je nagels daadwerlijk sterker maakt kan ik niet zeggen omdat ik van mezelf al hele sterke nagels heb. Maar met het vitaminecomplex dat er in zit, lijkt me dat dat wel goed zit. En tot slot zit er ook nog heel veel in het potje: 13.3 ml!
Kortom: een aanrader, zeker voor de prijs moet je het niet laten.

Eindoordeel:
+ Zorgt dat je nagellak veel langer blijft zitten
+ Zorgt dat je nagellak niet chipt
+ Geeft een mooie glans
+ Superbreed kwastje
+ Droogt snel
+ Veel inhoud
- Misschien voor een enkeling te duur

Sally Hansen Double Duty strengething base & topcoat is onder andere te koop bij het Kruidvat voor een prijs rond €6.

Bron foto: www.honeypotscosmetics.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten