30 oktober 2010

NOTD: Let's talk about Barrie!

Schaam, schaam, deze nagellak had ik al heel lang geleden gekocht en ik had hem nog niet één keer gebruikt! Toch is Let´s Talk About Barrie! best een aardige kleur: donkerrood/donkerroze. Een beetje saai vind ik hem wel, gewoon een standaardkleur die iedereen wel zou moeten hebben, maar speciaal is anders.
Om hem wat op te leuken heb ik witte streepjes aangebracht met een striper van essence en heb ik spinnewebjes gemaakt op m'n duimen. Deze keer eindelijk een nette clean-up, maar helaas wel de duim vergeten zoals jullie zien!



De spinnewebjes zijn heel makkelijk te maken. Je maakt eerst de lange drie/vier (ligt eraan hoe breed je nagel is) strepen en dan verbind je deze met de kleine streepjes. Probeer deze kleine streepjes een beetje rond te maken en niet helemaal recht: dan ziet het er echter uit.
Dus mocht je van plan zijn om Halloween te vieren...

Gebruikt:
Catrice - Let's Talk About Barrie!
Essence - Tippainter: white

Geen opmerkingen:

Een reactie posten