08 augustus 2010

Eerste post en NOTD























Welkom op The Manicure Maniac!

Laat ik me eerst even voorstellen! Ik ben Lynn, 17 jaar oud en (goh) verslaafd aan nagellak en dan vooral nailart! 
Ik check al een tijd lang veel blogs over nagellak en kijk urenlang youtubefilmpjes over nailart. Ik probeer natuurlijk ook veel zelf uit en het leek me tijd om dat eens met alle andere nagellakfans te delen. Vandaar deze blog.

Laat ik beginnen met een design dat ik gemaakt heb voor een nailartwedstrijd (klik! en stem vooral op mij haha!).
Ik heb voor deze look een 'net pak' gemaakt op m'n nagels. Ik zal in stapjes uitleggen hoe ik dit gemaakt heb:

1. Doe je manicure zoals je dat zelf altijd gewend bent en gebruik een basecoat.

2. Breng een zilvere kleur aan als basiskleur.

3. Trek met een witte nailstriper (of voorzichtig met een groot kwastje) een wit vlak in het midden.

4. Zet met een zwarte nailstriper of met een satéprikker/dottertool/haarspeldje drie zwarte stipjes.

5. Maak met een zwarte nailstriper een strikje aan de onderkant.

6. Gebruik een topcoat om je nailart te fixeren. 

Gebruikt:
- Catrice Nail Expert smoothing base coat
- Essence multidimension in 19. Rock and Roll
- Lemax colour nailstriper in white
- Lemax colour nailstriper in black
- Etos Quickdry topcoat

2 opmerkingen:

  1. heee leuke site! ik kom zeker vaker langs! Zelf ben ik ook een blog begonnen. Elke dag om 9 uur in de ochtend een nieuwe post!

    BeantwoordenVerwijderen