09 augustus 2010

Shoplog



Vandaag was ik even in de stad. Ik kon het natuurlijk niet laten om even bij het Kruidvat langs te gaan en wat bleek: alle nagellak 1+1 gratis, voor alle merken (ik zou dus zeggen: ren naar de winkel)! Ik heb zelf vier lakjes meegenomen (voor €4 in totaal!). Later haalde ik bij de Douglas ook nog twee kleuren van Mavala en Herôme.
Bij het Kruidvat haalde ik Catrice London's Weather Forecast en Let's talk about Barrie!. Van deze eerste kleur had ik al wat gehoord en ik vond de kleur er in het echt nog veel mooier uitzien in het potje.
Verder vond ik van Essence twee leuke nailstripers in Flower Power en Purple Magic. Ik vind het jammer dat het shimmery kleuren zijn, ik gebruik liever nailstripers met een creme finish.
Bij Douglas kocht ik een mintgroene nagellak van Herôme. Ik had daar al een andere kleur van en ik vond vooral het kwastje zo fijn en ik ben dol op mintgroen. Verder kocht ik de prachtige kleur Miami van Mavala. Ik had deze al, maar hij is bijna op en ook een beetje tacky geworden. Ik hoor niet vaak wat over Mavala, terwijl ik het echt een heel fijn merk vind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten