10 augustus 2010

Catrice London's Weather Forecast



Gisteren vertelde ik jullie al over mijn aankopen bij het Kruidvat. Vandaag laat ik jullie Catrice London's Weather Forecast zien op mijn nagels.
Ik vind het zelf een mooie, bijzondere kleur: soms lijkt 'ie grijs, soms blauw en in het licht lijkt er soms ook wat donkergroen in te zitten. Toch vind ik het stiekem ook een beetje een saai kleurtje, eentje die vraagt om wat opleuking. Daarom heb ik op m'n pink nog wat streepjes aangebracht met nailstripers.
De applicatie was oké. Veel mensen zijn enthousiast over Catrice, maar ik zit toch altijd weer een beetje te knoeien met de lakjes. Het lijkt wel alsof ze soms iets te dik zijn, maar gelukkig is het niet te zien aan het eindresultaat. Ik draag op de foto twee laagjes en dat was ook meer dan genoeg. De dekking is dus helemaal in orde. Ik draag over dit lakje geen topcoat, omdat ik mijn nagellak toch het liefst vaak verander! Na een dag begon de nagellak al te chippen bij mijn wijsvingers, de tweede dag ook een beetje bij mijn andere vingers. Dus wil je dat London's Weather Forecast beter blijft zitten, dan raad ik je echt aan om een topcoat te gebruiken!

Je kunt Catrice nagellak kopen bij het Kruidvat voor €2,49.

2 opmerkingen:

  1. Hey! leuke nagels :) Misschien kan je mijn blog ook volgen? Hij staat in m'n naam :) Ik ben ook pas net begonnen dus misschien kunnen we elkaar af en toe helpen!:)

    BeantwoordenVerwijderen