14 augustus 2010

W.I.C by Herôme Monte Verde



Ik ben dol op mintgroen en vandaag laat ik dan ook een prachtige mintgroene lak zien van Herôme. Monte Verde is een nagellak met een creme finish (waar ik persoonlijk erg van hou!). In het potje deed de kleur me enigszins denken aan Sold Out Forever van Catrice maar eenmaal aangebracht is er wel een duidelijk verschil. Sold Out Forever is een klein beetje shimmery als je hem in het licht houdt maar Monte Verde is puur creme. Ook neigt Sold Out Forever meer naar groen, waar Monte Verde echt mintgroen is. Helaas kreeg ik de kleur niet goed op de foto. In het echt is ie lichter!
De dekking van deze nagellak is niet geweldig en bij het eerste laagje schrok ik zelfs een beetje. Gelukkig dekt de nagellak in drie laagjes. De nagellak smeert ook fijn en ik ben echt dol op het kwastje van Herôme. Ik vind het wel jammer dat er maar 7 ml in het potje zit (in Sold Out Forever zit 10 ml), helemaal voor de prijs (€6,95).
Al met al vind ik het een fijne nagellak, en als je van mintgroen houdt is ie helemaal perfect!

Je kunt W.I.C. by Herôme nagellak kopen bij o.a. de Douglas voor €6,95.

1 opmerking: