11 augustus 2010

Review: Catrice Nail Expert Nail Whitener



Een van de vervelendste dingen op nagellakgebied vind ik toch wel gele nagels. Toen ik nog niet zo intensief 'aan de nagellak' was gebruikte ik eigenlijk nooit een basecoat, ik had toch nooit last van gele nagels en dat zoiets ook kon helpen om je nagellak langer te laten zitten, daar was ik niet echt van op de hoogte. Toen ik wat meer nagellak ging gebruiken, kreeg ik automatisch ook last van gele nagels. Ik baalde enorm, maar leerde van andere bloggers dat een basecoat kon helpen. Voor mij dus geen manicure meer zonder basecoat! Helaas gebruikte ik laatst een wat oudere knalroze nagellak, zonder basecoat (haast, haast, haast). En ja hoor, daar had je ze weer, gele nagels. Vreselijk, want wat je ook probeert je komt er niet echt van af. Glansvijl, fail, citroen, fail, laten groeien, duurt te lang! 
Daarom besloot ik om de Nail Whitener van Catrice te proberen.
Het belooft je nagels 'ultra wit' te maken. De vloeistof ziet er doorzichtig uit met een lichtblauwe gloed. Eenmaal aangebracht op de nagels zie je die blauwige gloed eerst wel terug, maar het neemt langzaam af. Ik moet zeggen, ik ben erg enthousiast! Ter vergelijking had ik op één duim wel en op één duim geen nailwhitener aangebracht en het verschil was echt gigantisch. Mijn ene nagel zag er wit, glimmend en glad uit terwijl die andere echt nog geler en viezer dan eerst leek. 
Het enige minpuntje is dat er een gebruiksaanwijzing ontbreekt. Ik bleef met veel vragen zitten, bijvoorbeeld: Hoe vaak moet ik dit gebruiken? Kan ik hierover nu nagellak aanbrengen of moet ik eerst nog een basecoat aanbrengen? Moet ik het er op een gegeven moment weer afhalen? Is het slecht voor je nagels, dus moet ik ze nabehandelen?
Ik kon op de website van Catrice ook niet zoveel vinden, dus ik laat het er eerst maar opzitten en dan zie ik het wel. Een update over dit product volgt dus nog! Verder zou ik dus willen zeggen: voorkom dat je dit product moet gebruiken en gebruik altijd een basecoat!

Eindoordeel:

+ Nagels worden wit, zoals het product ook belooft
- Geen gebruiksaanwijzing


Je kunt Nail Expert producten van Catrice bij het Kruidvat kopen voor €1,99.


ps. I suddenly noticed that I had four extra followers in one day! Wow, thank you! It feels so strange that some people are really interested in the things I'm writing and actually like my designs! Thank you, I appreciate it a LOT!

1 opmerking:

  1. Voor zo ver ik weet werkt dit maar eenmalig. (blauw is het tegenovergestelde van geel en zorgt er dus voor dat de kleur wordt geneutraliseerd, zodra de nagellak eraf is heb je je gele nagels weer terug).

    BeantwoordenVerwijderen